אירוע ביוטי מיוחד במינו - coca style

1 בדצמבר 2022

אירוע ביוטי מיוחד במינו

להגיד לכן שהתאהבתי בקוסמטיקאית שלי, ברמה כזאת שכל אחד ששואל אותי מי מטפל בפנים- אני ישר אומרת- אריאלה ביוטי.

אז הכירו את הקוסמטיקאית שלי- אריאלה היא כוהנת ביוטי, פורצת דרך בעולם הקוסמטיקה, עם נסיון של 37 שנה.  

אז השבוע אריאלה אהובתי חגגה יומהולדת במסעדת 2C היוקרתית שבמגדלי עזריאלי בתל אביב, ובאותה ההזדמנות נערכה השקה נוצצת של  "סדרת השמפניה" כחלק מליין תכשירי הטיפוח שלה.

אריאלה אישה אנרגטית מלאת חיוך, אוהבת מהלב ורואים את הטוב הזה גם בזמן הטיפול, היא משקיעה ממש  בכל הטיפולים שהיא עושה, בדיוק ככה כל העובדים שלה- יש שם הרגשה של משפחה.

האמת שאת אריאלה הכרתי בתוכנית שאני מאוד אוהבת שנקראת "מילון היופי" ששם הייתה לה פינה מקצועית בכל עולם הביוטי.
 
 יש באריאלה משהו אמיתי שרק שתראו אותה אתם תבינו כמה זה נכון, היא לא מהקוסמטיקאיות האלה שדוחפות לך מוצרים בעשרות כספים אלה נותנת מה שבאמת טוב ונכון עבור כל לקוחה.
 
מה אני אגיד לכם אז בן שמפניה שמפניה, היינו במסיבה מגניבה שהייתה שם, נישוקים חיבוקים ומלא סלב.

ממליצה לך לבקר את אריאלה ותמסרו לה דש וחיבוק ממני.
כתובת- בר כוכבא 23 בני ברק 
טלפון להזמנות- 03-578-3330

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE






אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי