הזהירו מעוקץ - coca style

3 בדצמבר 2022

הזהירו מעוקץ

 אני מקבלת עשרות הודעות ביום על הודעות משונות שבנות מקבלות פרסומות מחברת שיין שהם זוכות בכסף ובגיפט קארד, בבקשה אל תאמינו מדובר בעוקץ- שיין לא נותנים מתנות חינם


הרבה בנות כבר נפלו קורבן למרמה ולעוקץ  ואני כאן כדי לעזור לכם ולסייע לכם. אז פשוט לא לענות.
אם שיין רוצים לעדכן אתכן במשהו הם פשוט ישלחו לכן הודעה  באפלקציה ובטח לא בדרך הזאת.


זה דוגמה להודעה שנשלחה- 


אז בפעם הבאה שאתם מקבלות פשוט לא להתייחס או הכי הרבה תשלחו לי הודעה ואני אגיד לכם אם לפתוח לא?!

עוד דוגמאות לעוקץ שקיים בשיין , הם משתמשים בלוגו ובעיצוב יפה ומודרני ואפילו נותנים לך לחשוב שזה אמיתי.


וזאת עוקבת שפשוט הלב שלי ממש איתה, מקווה שיסתדר לה ושלא נפלה קורבן.
 ועוד עוקבת שנפלה בפח
אם אתם לא בטוחות בהודעה/ קנייה בבקשה ממכן תפנו אלייי.
ובעקבות התלונות שהפניתי לשיין יצאה בהודעה לכולם.
שיין לא לוקחים אחריות על המעילה והסחיטה תפנו לחברת האשראי ותנסו להגיע איתם לביטול.

לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE







אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי