סייבר מאנדייי- וואלקם!!! - coca style

4 בדצמבר 2022

סייבר מאנדייי- וואלקם!!!


בנות, נכון שחיכיתם לדעת מה המבצעים שיהיה  בסייבר מאנדיי, אז הולך להיות מטורף.
ואם אתם רוצות רעיונות לדברים שקניתי בשמחה רבה

צלליות - תכלס אתן יודעות שיש לי מלא איפור ברמה שאין לי מקום אפילו לאיפור שלי, אבל הייתי חייבת לנסות את האיפור שלהם כי שמעתי שהם ממש טובים בזה.
וואלה הופתעתי לטובה, הצלליות מאוד פיגמנטיות.
https://shein.top/gx8fvxe
831312


חולצה לבנה שיקית גדולה, מבד טטרה כזאת שצריך לזרוק בתיק, והיא מצילת חיים בתקופת המזגנים שחם וקר.
1903168

חולצה סריג לבנה אסימטרית מדליקה-
וואו איך שהיא יפה, ממש ממש ממליצה!!
11348402
מכנס שמנת אלגנט מחוייט פטיט - אני אוהבת שהמכנס לצבע לבן שלי בא בול, אלגנט ולא שקוף.
10790280
בלייזר פשתן בהיר - אני מכורה לבד הזה, כל כך יפה עם צעיף קשור ואת הכי צרפתייה!!
6666897
מגף שחור לבן- יש לי כבר כמה מגפיים בצבע שחור לבן אבל אני יכולה להגיד לכם שהמגף הזה וואו, אוהבת את השילוב של המנוחש עם השחור לבן פשוט סטייל, הזמנתי בדיוק במידה שלי בארץ.
11662736

לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 

https://goo.gl/KT8c4G

וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

https://instagram.com/limoralzami

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE






אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי