סטיילמשרדי אלגנטי - coca style

19 בדצמבר 2022

סטיילמשרדי אלגנטי

אני אוהבת שאני מגיעה למשרד לתת בשיק שלי, יש אמירה בטוחה- "תתלבשי לתפקיד שאת רוצה", מזהות באיזה תחום אני עובדת? ואיפה?

מארז חולצות גולף מהמם- פעם שנייה שאני כבר קונה את המארז הזה, פשוט מעולה, ואני חורשת על החולצות מבלי להתבייש כל יום בצבע אחר,מוכן בפוסט אתן רואות שכל פעם זה מגיע בלוק אחר.
4575011
גקט קצר אלגנט שחור לבן -ג׳קט אלגנטי שיש לו נוכחות יפה. 
מסוג הלוקים שבאמת צועק סטייל.
11726757
חצאית עור בצבע קרם מושלמת - מידה s , בול המידה יש לי גם בשחור ומאוד מרוצה
11688583
גקט עור צבע קרם -מידה s -מאוד אוהבת את השילוב הזה של ג׳קט קצר עם חצאית גבוהה או עם ג׳ינס, תמיד נותן שיק.
11538647
נעליים קונים מהר
נעלי גינס סטילטו- הנעל הכי מושלמת שקניתי, מאוד איכותית ואיזה שילובים אפשר לעשות איתה.
11832961
נעלי סטליסטו שחור - נעל חובה בכל ארון, כל כך יפה על הרגל.
10711619
נעלי מגף שחור -את המגף הזה קניתי כבר גם בלבן ועכשיו גם בשחור, ומהרגע שקניתי את את הנעל הזאת ואני נועלת אותה אני לא מפסיקה לקבל מחמאות.
11415674

לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.
בבבלאק פרדיי מוזמנות גם להשתמש בקוד SGf3369 .

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE






אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי