היי זאת אני limor03 מהקופון של שיין - limor03 - coca style

19 בדצמבר 2022

היי זאת אני limor03 מהקופון של שיין - limor03

רוצות לשמוע קטע כל השנים שלי כשאני ממתגת את המותג שלי , ואת הבלוג שלי קוקה סטייל, בסוף בסוף יודעות איך קוראים לי limor03


כן זה נהיה הכינוי החדש שלי, אז נעים להכיר זאת אני מאחורי הקוד שנותן לכולכם 15% הנחה על כל קנייה בשיין ללא הגבלת קנייה.


אז קצת עליי- אני בלוגרית אופנה ולייף סטייל כבר 12 שנה ממש מחלוצות הראשונות שזיהו את עולם הדיגטל , מכורת shein, שנהנת לשתף את סיקורי שיין, המדייה הדיגטלית גורמת ליותר ליותר לאנשים לבזבז כסף ואני מאמינה שאם יש סטייל טוב גם בשיין תוכלי לזהות את הדברים הנדירים והיפים.
אני משלבת שיין לצד מותגי על ולא מתנצלת על זה!! 
ותמיד אומרים לי עלייך זה לא נראה shein שזה מחמאה ענקית עבורי שאני יודעת להפוך משהו פשוט למיוחד 





אני באמת אוהבת לעזור ולסייע ואני תמיד אוזן קשבת לכולם ועושה זאת באהבה וזאת הסיבה שפתחתי את הבלוג כאן לפני 12 שנה להיות ערוץ תוכן עבורכם בעולם האופנה.
וזה שאתם מפרגנות לי תמיד רק מעודד אותי לכתוב לכם עוד ועוד פוסטים כאלה, אז המון המון תודה.


אז אם יש לכן שאלות על שיין מוזמנת תמיד להתייעץ איתי ולקשקש איתי גם על מידות ובדים.

לשאלת השאלות - האם זה מומן? 
אז לא אהובות הלוואי שהייתי מקבלת על זה תגמול או כסף אבל באמת שאני עושה את זה באהבה מלאה.

את הקופון קיבלתי מתוך היותי בלוגרית אופנה אבל אין לי עליו רווחים.
מה יחודי בקופון הזה?
15% הנחה ללא הגבלת קנייה (גם ב-9 שקלים).
 וכל אחת יכולה להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE






אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי