פריז פריז פריז - coca style

6 בדצמבר 2022

פריז פריז פריז

בא לי שיעשו עליי סדרה- במקום "אמילי בפריז" -  קוקה בישראל .

הצבעו והשפיעו יהיה מעניין, טרסט מי!! 

בואו לראות את הלוקים שהתחדשתי הכי צועק פריז !!!!!


 

חליפה ירוקה פטיטה לוק צרפתי- חליפה אלגנטית ויפה שיושבת ממש יפה על הגוף הזמנתי אקסטרה סמול.
11458331

כובע ברט - אפשר להגיד שהתאהבתי בכובע, אבנים יחד עם הרשת שנופל- פשוט וואו!!
11887910

חלוק סאטן שחור נדיר - אני אוהבת דברים פשוטים שיש להם קלאסיקה, הזאת פיגמה שהיא ממש פשוטה ויפה על הגוף. הזמנתי מידה מדיום כי אני אוהבת את זה גדול.
11355905

מתלה מעץ לתכשיטים - אני בזמן האחרון מנסה להיות יעילה ולעשות סדר באקססוריז שלי, אז המתלה עגילים הזה יכול לעשות לי קצת סדר.
11818596
בקבוק שיבוצים אבנים- יצא לכם לראות בנטפליקס את הסרט של ג׳ניפר לופז, אז היה לה בקבוק שכולו אבנים ונפלתי על זה, וידעתי שיהיה לי כזה.
רק מראה לכם כמה אנחנו לפעמים צריכים לדמיין במוח דברים שאנחנו רוצים והיא הנה זה קורה!!!
11734945
קבלו טרלייר של הסדרה שלי-

לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE







אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי