דברים לבית - שקניתי - coca style

9 בדצמבר 2022

דברים לבית - שקניתי

אני כל הזמן אוהבת להשתדרג בדברים יפים ותמיד אני מוצא את הדברים היפים בשיין
אז בוא נתחיל ותראו את הקנייה שלי 


מסחטת מיצים ביתית ניידת עם USB- מסחטת מיץ קטנה פשוטה  כולה שיקית שמאפשרת לעשות שייק בשנייה ללא כבל.
אני אוהבת לעשות לי איתה לימונענע סחוט וזה יוצא מעולה. טוב גם לחום וגם לקור.
11992457
סכום מושלם נחושת אני ממש מרוצה מהסכום של שיין ולכן קניתי כבר כמה פעמים סכום, שלא שמתי לב ומדובר בכמות ממש קטנה 16 פריטים אז כנראה שאני אצטרך לקנות עוד חבילה כזאת.
מושלם זה מגיע בצבע רוז גולד -נחושתי
8408482
שואב אבק קטן ביתי - יש לי שואב אבק ענק ולפעמים בא לי לנקות בין המדפים ומקומות קטנים כאלה וזה בול קטן קומפקטי ולא לוקח מקום
12155575
תיק לפטופ זברה מהמם - איזה סטייל איזה תיק מושלם נדיר, ממליצה ממש סוף סוף תיק למחשב בסטייל.
רק שימו לב למידות של התיק למחשב שלכן לי היה פיספוס בסנטימטר.
9718132
לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה בלי הגבלת קנייה כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים.

ממליצה לעשות קניות בימי ראשון - ימים שהם ללא הגבלת קנייה והכי חשוב משלוח חינם !!!

הקוד limor03 אז תהנו ותפיצו הלאה.
בבבלאק פרדיי מוזמנות גם להשתמש בקוד SGf3369 .

ואם יצא לך לקנות אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-


נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE






אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי